Verzending en Betaling

Verzending en Betaling

Verzending

De kosten en levertijd van uw bestelling worden berekend na het selecteren van het product en de verzendopties van www.comfomart.nl.

Wij bieden u twee koeriers aan die de beschikbare producten bijna overal ter wereld kunnen leveren.

PostNL is de meest gangbare, betrouwbare en flexibele pakketbezorger binnen Nederland, België en alle bestemmingen buiten Europa.

Voor bestemmingen in Europa (met uitzondering van Nederland en België) bieden wij u de goedkope, professionele en zeer betrouwbare pakketbezorger DPD Group aan.

Verzending binnen Nederland en België door PostNL is gratis.

Verzending binnen Duitsland door DPD is gratis.


Levering - Verzendproces op www.comformart.nl


Het leverings-/verzendproces van Comfomart verloopt als volgt:

    • PostNL - voor levering in Nederland en België.
    • DPD - voor levering in andere EU landen.
    • U ontvangt altijd een track & trace-code voor het volgen van pakketten van zowel PostNL als DPD.
    • U wordt vooraf per e-mail geïnformeerd over verwachte vertragingen in uw bestelling.

Wat gebeurt er als u niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging en wat moet u doen?

    • Als u niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging, zal de PostNL-/DPD-koerier het product de volgende dag opnieuw aanbieden.
    • Als u ook niet thuis bent tijdens de tweede afleverpoging, zal de PostNL-/DPD-koerier het product de volgende dag voor de derde en laatste keer opnieuw aanbieden.
    • Als u niet thuis bent tijdens de derde afleverpoging, zal de PostNL-/DPD-koerier een kaartje in uw brievenbus achterlaten met contactgegevens om een volgend aflevermoment of ophaalpunt af te stemmen.
    • Na de derde poging zal de PostNL-/DPD-koerier uw pakket achterlaten op het dichtstbijzijnde depot/ophaalpunt in de buurt van uw bezorgadres.
    • Daar wordt uw pakket zeven dagen bewaard.
    • Als u niet in staat bent om uw pakket daar op te halen, wordt het pakket na zeven dagen aan ons geretourneerd.
    • Nadat we het pakket retour hebben ontvangen, zullen we contact met u opnemen om de bezorging in te plannen en zal het verzendproces opnieuw worden gestart.

Wilt u de bezorgtijd en -plaats wijzigen als u niet thuis bent?

    • Klik op de track & trace-link die we u hebben gestuurd.
    • Plan het volgende bezorgmoment of de ophaallocatie zelf in.

De schatting van de kosten is niet afhankelijk van gewicht (alleen voor computers) en hoeveelheid van de producten en hun bestemming binnen Nederland, België en Duitsland.

Voor alle andere bestemmingen zijn de verzendkosten afhankelijk van de hoeveelheid en het gewicht van het product; de kosten zijn echter nog steeds gegarandeerd laag.

Wij leveren bestellingen overal in Nederlands en wereldwijd op basis van de hieronder beschreven beschikbare verzendopties:

Producten op voorraad

1. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden bezorgd op de eerst volgende dinsdag.

2. Bestellingen die vóór 16.15 uur zijn geplaatst worden de volgende dag tussen 9:00 en 18:00 uur gratis door PostNL in Nederland bezorgd.

3.Bestellingen die na 16.15 zijn geplaatst worden twee dagen na bestelling tussen 09:00 en 18:00 uur gratis door PostNL in Nederland bezorgd.

4 Bestellingen die voor België bedoeld zijn worden binnen twee dagen tussen 9:00 en 18:00 uur gratis door PostNL bezorgd. (Er wordt uitgegaan van werkdagen)

5. Bestellingen die bedoeld zijn voor alle andere landen in Europa (met uitzondering van Nederland, België en Duitsland) worden binnen 2 tot 5 werkdagen door koerier DPD Group bezorgd.

Een schatting van de verzendkosten vindt u op de afrekenpagina.

6. Bestellingen die bedoeld zijn voor elders in de wereld worden door PostNL binnen een periode van 2 tot 25 werkdagen bezorgd.

- Houd er echter rekening mee dat het tot 25 werkdagen kan duren, afhankelijk van de bestemming. Een schatting van de verzendkosten vindt u op de afrekenpagina.

7. Geen zorgen! Wij garanderen de laagste prijs voor wereldwijde bezorging.

Voor magazijnproducten

Deze items hebben we niet op voorraad op het moment dat u ze bestelt, maar zijn wel beschikbaar in ons Leverancier.

Zodra we uw bestelling en betaling hebben ontvangen, gaan we aan de slag om het product vanuit de distributeur naar u te verzenden. In Nederland, België en Duitsland ontvangt u dergelijke items binnen 5 tot 9 werkdagen en voor andere landen binnen de Europese Unie geven we u een indicatie van de levertijd tijdens het bestelproces.

Meestal duurt dit 2 tot 3 dagen langer dan zendingen binnen Nederland, België en Duitsland.

Onze gewaardeerde klanten kunnen er dus van uitgaan dat magazijnproducten gewoon leverbaar zijn.



Betaling


Er zijn 5 betaalmogelijkheden voor u beschikbaar om te winkelen vanuit Nederland, België (Belfius) en wereldwijd.

Betaalmethoden (iDEAL, Credit Card, Belfius, Overschrijving) die van toepassing zijn op uw bestelling zijn altijd helemaal gratis bij Comfomart Electronics .


Beschikbare betaalmethoden:


1. iDEAL - GRATIS

2. Credit Card - GRATIS

3. Belfius - GRATIS

4. Overschrijving - Standard - GRATIS

NB:

Houd er rekening mee dat het 1 tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag is overgeschreven.

Vermeld bij de overschrijving altijd handmatig uw referentienummer.

Nadat wij uw betaling hebben ontvangen wordt er meteen een e-mail naar u verstuurd en wordt uw bestelling verzonden.

5. Overschrijving - “Betaal nu 50% en 50% bij levering van de Bestelling” - EURO 19.55 + 1 % van deaankoopwaarde

NB:

Comfomart vindt het belangrijk om klantenervaringen en tevredenheid constant te verbeteren. Daarom introduceren we een nieuwe manier van online betalen. Kiest u voor Bank betaling dan heeft u bij Comfomart de keuze voor de 50%-50% betaling.

Kiest u voor deze nieuwe betaalmogelijkheid dan betaald u slechts 50% van het aankoopbedrag vooraf. Het restant aankoopbedrag van 50% rekent u af bij de koerier van PostNL.

Deze nieuwe betaalmogelijkheid is niet gratis. Wilt u gebruik maken van deze nieuwe betaalmogelijkheid dan bedragen de extra kosten EURO 10 + 1% van de aankoopwaarde van het product dat u bestelt. Deze extra kosten worden in rekening gebracht bij de eerste 50% die u afrekent.

Indien het restant bedrag van 50% niet aan de koerier wordt betaald mag de koerier de bestelling niet aan u leveren en wordt de bestelling weer mee terug genomen.

Nadat u heeft gekozen voor deze betaalmogelijkheid ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de gekozen betaalmogelijkheid. Bevestig deze e-mail indien u de order wilt plaatsen bij ons. Pas nadat u de order heeft bevestigd kunnen wij de order reserveren voor u. Nadat wij de eerste 50% betaling hebben ontvangen (inclusief de kosten voor de betaalmogelijkheid) versturen wij de bestelling.

Een rekenvoorbeeld

U bestelt bij ons een Lenovo Yoga 720 voor Euro 1500,- en u kiest voor de 50%- 50% betaalmogelijkheid. Dan betaald u EURO 775,- vooraf. Namelijk 10 EUR + 15 EUR (1% van 1500,- EUR + 50% van 1500). Het resterende bedrag van 750 betaald u aan de koerier.

Heeft u nog vragen neem dan gerust contact met onze klantenservice op. We zijn bereikbaar op 085 01 65 556 of stuur een e-mail naar klantenservice@comfomart.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te sturen.

Met vriendelijke groet,

Comfomart team.


Comfomart B.V.
Beemdstraat 1, 5653MA
Eindhoven, (NL), Noord Brabant
klantenservice@comfomart.nl
(+31) 0850 16 5556

KvK-nummer: 68878001
BTW-nummer: NL857629426B01

Opmerkingen

Geen berichten gevonden

Nieuw bericht